Ny vecka

Godmorgon! :)

Äntligen är det fint väder, solen skiner och brillorna åker på! Jag skall alldeles snart börja packa, känns lite halvjobbigt att alla kläder som jag brukar använda ligger i tvättkorgen... Men har ju hur mycket kläder som helst så det skall nog gå ändå. Letade fram den här somriga tröjan som låg längst in i garderoben, hade totalt glömt bort den. Börjar bli lite nervös inför arbetsintervjun som är om två och en halv timme. Gah! Jag hoppas verkligen att jag får jobba kvar i sommar.

Sen när jag kommer hem skall Sofie och Erik hämta upp mig. Vi skall bland annat köpa en dubbelsäng som dom skall ha i gästrummet... Skall bli skönt att slippa sova på en jävla soffa. Dessutom så är internet igång ute på gården nu så kommer kunna blogga i veckan som tur är. Nej, dags att sätta fart! Puss.


Kommentarer
sallo

va söt du är!! :)

Svar: Åh, tack så mycket! :)
gotland.webblogg.se



2012-04-23 @ 16:27:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback