Söndag

Godmorgon!

Vaknade rätt tidigt idag, dock av en mardröm. Har gjort det ganska många nätter i rad nu. Det är väl säkert för att jag är sjuk, annars drömmer jag nästan aldrig. Nåväl...

Jag antar att ni läsare är typ galna på mig som byter blogg stup i kvarten men nu har jag lovat och skall hålla det jag sagt. Det är denna bloggen som jag kommer hålla mig till framöver, inget bytande alltså ;)

Har inget planerat idag. Tänkte dock städa och fixa lite, börjar bli stökigt. Som vanligt. Skall försöka sätta mig ner och plugga lite körkort också, det är en del att läsa på. Blä, önskar att körkortet redan var mitt. Men snart så! Kommer bli grymt att ha det innan sommaren, jag och Rebecca har spånat på att vi skall köra en roadtrip till Göteborg.

Nu har jag tänkt att vara duktig också, skall använda kameran som jag fick i julklapp av syrran lite mer.


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback