Umgåtts med mina fina

Hej allihopa!

Har inte sovit hemma de sista två dagarna så har därför inte bloggat något. I tisdags så var vi alla tjejer ute hos Disa i Guldrupe, vi hade köpt vin och Rebecca hade med sin vattenpipa. Vi lagade god mat sen tog vi alla filtar vi hade, tände ljus och satte oss krökade i växthuset. Var hur mysigt som helst! Vissa av oss kanske hade för roligt... Haha. Igår sov jag över hos Rebecca. Käkade tacos med hela hennes familj och sen tog vi en mysig promenad. Har haft två riktigt bra dagar med dom jag älskar.

Imorgon så skall jag ut till Sanda igen och vara hundvakt. Carina fyller år så imorgon skall Erik och Sofie dit och fira henne. Så jag kommer inte kunna blogga något imorgon heller eftersom att deras internet inte har kommit igång... Nåja, jag och Semlan får det nog mysigt ändå! :)

Nu skall jag duscha, bädda rent och plugga lite... Duktig tjej!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback