Äntligen, dagen D

Godmorgon!

Mange har precis gått till bussen så nu blir det ensamt. Haft riktigt mysigt! Vi badade bubbelbad igår igen, så himla skönt. Kan vara en av världens mysigaste killar. Tur att Sofie och Erik kommer hem ikväll så jag slipper vara själv så länge. Det betyder att jag måste städa som en galning hela dagen, tvätta och fixa så allt ser ut som det gjorde när dom åkte. Men då har man i alla fall någonting att göra under dagen. Kan lätt bli långtråkigt när man bara sitter här, utan bil så att man inte kan ta sig någonstans. Det var det ju dock värt efter jag fick veta att jag fick en resa som tack. Kan faktiskt inte bli bättre. 

Nej, lika bra att sätta igång så att man slipper stressa sen. Puss!



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback