Jag är fin

Hallå!

Sorry för dålig uppdatering... Har inte riktigt haft tid. Har antingen festat, hängt med polarna eller bara solat. Men nu skall jag försöka skriva lite mera. Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt... Kanske därför jag sitter här nu. Solade lite vid lunch men sen blev det mulet så har sett på film hela eftermiddagen. 

Skall snart äta hamburgare från MAX... Sjukt längesen jag käkade det nu så det skall bli riktigt jävla gott! Har ju gått ner lite i vikt som ni kanske ser på bilden. Nu kommer typ alla förutom killarna som läser min blogg bli svartsjuka och skriva dumma kommentarer men vi vet ju alla vad det beror på. Var stolta över er själva istället för att klanka ner på andra bara för att vi vågar visa vad vi är stolta över. Peace.



Kommentarer
P.E

Du har underbart fin kropp:)

Svar: Tack så mycket! :D
gotland.webblogg.se



2012-06-13 @ 22:55:24
martin

Mycket Sweet!:)


Svar: Thanks! ;)
gotland.webblogg.se



2012-06-14 @ 01:10:09
Ointressant

Damn!!

Svar: Hehe ;)
gotland.webblogg.se



2012-06-15 @ 10:47:20
Anonym

Damn!!



2012-06-15 @ 10:48:28




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback