Världens bästa syster

Hallå bloggen!

Gud vilken seg dag det har varit. Mange kom hit till Sanda igår, hade det jättemysigt. Vi drack bärs, skrattade och tog ett mysigt bubbelbad. Idag har vi varit så jäkla slöa... Mange sover på soffan och jag ligger i sängen medans hundarna leker rövare. Dom skall alltid göra det när man INTE vill höra ett ljud ifrån dom. 

När Mange vaknar så skall vi käka grillat, skall bli så jäkla gott. Har typ sovit bort hela dagen så har inte fått i mig mer än lite frukost vid åtta. Magen kurrar rejält med andra ord. 

Sofie ringde mig förut med världens bästa nyhet! Bara för att jag har tagit hand om hundarna i snart två veckor så bjuder hon mig på en resa till Grekland i juli/augusti. Kommer vara 40 grader där då... Snacka om att jag kommer bli brun! Jag har världens bästa syster, så är det bara.



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback