Eurovision

Godkväll,

Har precis sett klart andra semifinalen i Eurovision med Linnea och Lovisa. Om inte Loreen vinner på lördag så vet jag fan inte vad jag gör... Hon är ju bäst, så är det bara!

För övrigt har vi haft en jättebra kväll, vi har druckit rosé ute i solen och snackat massa skit. Som det ska va. Imorgon åker Linnea hem, mösspåtagning för hennes del. Skall bli så himla kul och se henne ta studenten. Tänk att det snart är ett år sen jag stod där... Det går fort. Alldeles för fort. Nåväl... Jag och Lovisa skall i alla fall ligga och pressa imorgon, det är dags att bättra på brännan. Måste sola järnet nu om jag skall ha någon chans att bli brunare än Sofie innan kommer hem. Har ju i alla fall en vecka på mig så det skall nog gå vägen. 

Nu skall jag pussa Semlan och Polly godnatt och krypa ner, vi hörs imorgon. Natti natti allihopa!



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback