Slappar

Halloj!

Varit en lugn dag, har varit så seg så har bara legat i sängen hela dagen. Lite ångest över att jag inte varit ute och solat, får ta igen det imorgon. Har precis tagit en dusch, hur skönt som helst! Skall snart måla naglarna så man blir lite fin och sen funderar jag starkt på att ta en bärs uppe på balkongen, så kanske man kan få lite färg i alla fall! Ikväll blir det bara mys, har laddat ner lite olika filmer, blir nog en komedi. Var längesen man såg det. 

Imorgon skall ni förresten få se mitt "nya hår"... Jag har ju som sagt löshår, har dock köpt ett äkta svenskt löshår denna gången genom min frisör. Det är mycket längre och lite mörkare än det jag har nu så det är lite ovant. Vet inte om jag skall klippa till det eller inte. Måste tänka igenom det... Men det blir väl spännande! :)



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback