Söndag

Godmorgon!

Sitter redan ute i underkläder och solar med basen pumpande, det är helt sjukt vad varmt det kan bli på uteplatsen här hos syrran. Jag börjar faktiskt bli ritkigt brun. Kanske har en chans mot Sofie ändå när hon kommer hem, vem vet ;) Jag är så fruktansvärt glad att Loreen vann igår, jag SKALL ha biljetter när Eurovision är i Sverige nästa år! Så är det bara. 

Disa och Lovisa åker hem under dagen så nu kommer det bli ensamt igen, fast lite skönt också. Egentid är alltid uppskattat. Längtar tills klockan är tolv så man får ta sin första bärs för dagen! Det enda som saknas nu är cigg. Så är det någon snäll själ som har vägarna förbi Sanda kan ni ju hojta till ;) Jag skall ta lite bilder under dagen, har varit så fruktansvärt dålig på att använda kameran som jag fick i julklapp av Erik och Sofie så nu är det väl dags!

Vi hörs senare! Puss



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback